Метадычная праца

Горун Таццяна Уладзіміраўна

Метадыст

Тэл. 8 (01551) 20325

Адзіная метадычная праблема каледжа на 2023/2024 навучальны год – «Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці педагагічных работнікаў у працэсе выкарыстання практыка-арыентаванага падыходу ў сучаснай адукацыйнай прасторы каледжа».
У каледжы створаны і працуюць наступныя камісіі і аб'яднанні:

- прадметная камісія выкладчыкаў агульнаадукацыйных дысцыплін-старшыня Пакроўская т. в.
- прадметная камісія выкладчыкаў прафесійных дысцыплін-старшыня Власюк Н.З.
- метадычнае аб'яднанне куратараў-старшыня Зубоўская л. Ф.
- прадметная камісія майстроў вытворчага навучання-старшыня Няфёдава л. в.


Метадычны кабінет ажыццяўляе сваю працу па наступных асноўных напрамках:

- аказанне дапамогі кіраўнікам метадычных аб'яднанняў;
- аказанне дапамогі выкладчыкам, майстрам п / А і іншым педагагічным работнікам па пытаннях арганізацыі адукацыйнага працэсу, выбару і прымянення аптымальных формаў, метадаў і сродкаў навучання і выхавання навучэнцаў;
- сістэматызацыя і назапашванне структурных элементаў вучэбна-метадычных комплексаў;
- правядзенне індывідуальных і калектыўных кансультацый па пытаннях арганізацыі адукацыйнага працэсу, яго метадычнага забеспячэння, аказанне дапамогі педагогам у падрыхтоўцы метадычных распрацовак, дакладаў, паведамленняў;
- падрыхтоўка і арганізацыя мерапрыемстваў (адкрытыя ўрокі, метадычныя выставы, творчыя справаздачы педагогаў і інш.);
- інфармацыйнае забеспячэнне прафесійнай дзейнасці педагагічных работнікаў;
- абагульненне і сістэматызацыя матэрыялаў, якія адлюстроўваюць педагагічны і вытворчы вопыт;
- правядзенне дыягностыкі прафесійных патрэбаў і магчымасцяў педагагічных работнікаў.



Змест дзейнасці цыклавых камісій і аб'яднанняў

- аналіз і карэкцыя УПД, адпаведнасці зместу падрыхтоўкі спецыялістаў сучаснаму ўзроўню развіцця навукі, тэхнікі, тэхналогіі, эканомікі і арганізацыі працы;
- вывучэнне і аналіз педагагічнага вопыту, правядзенне адкрытых вучэбных заняткаў і выхаваўчых мерапрыемстваў;
- аказанне дапамогі педагагічным работнікам у планаванні і ажыццяўленні адукацыйнага працэсу, распрацоўцы структурных элементаў вучэбна-метадычнага комплексу;
- вывучэнне вучэбна-метадычнай дакументацыі і вучэбных выданняў, сродкаў навучання (у тым ліку электронных) і прыняцце практычных мер па іх укараненні ў адукацыйны працэс;
- удзел у эксперыментальнай і інавацыйнай дзейнасці ўстановы адукацыі;
- аналіз дзейнасці педагагічных работнікаў;
- вывучэнне і аналіз сучасных тэхналогій навучання і выхавання;
- кіраўніцтва даследчай і творчай дзейнасцю вучняў;
- аналіз стану адукацыйнага працэсу, якасці ведаў, уменняў і навыкаў вучняў, іх умення працаваць самастойна, работы асобных педагагічных работнікаў і ажыццяўленне мерапрыемстваў па аказанні ім метадычнай дапамогі;
- удзел у распрацоўцы мер па аснашчэнні і ўдасканаленні работы навучальных кабінетаў, майстэрняў, лабараторый;
- абмеркаванне навучальных праграм практык, экзаменацыйных білетаў і матэрыялаў, зместу і вынікаў абавязковых кантрольных работ, якія распрацоўваюцца структурных элементаў вучэбна-метадычнага комплексу, крытэрыяў ацэнкі ведаў, уменняў і навыкаў, взаимопосещения навучальных і пазаўрочных мерапрыемстваў, навінак вучэбнай і метадычнай літаратуры, ходу выканання навучальных праграм па вучэбных прадметах і інш.;
- забеспячэнне актыўнага ўдзелу педагагічных работнікаў у іншых формах метадычнай работы ўстановы адукацыі;